piątek, 27 maja 2016

19- Nieudane małżeństwo

Sebastian przygotował dla Asi wspaniałą kolację. Bardzo się starał, bo miał to być specjalny dzień. Chciał się jej oświadczyć. Może nie byli ze sobą zbyt długo, ale on wiedział, że to ta jedyna. Na całe życie i jeszcze dłużej.
Asia była bardzo zaskoczona widząc, co przygotował dla niej Sebastian. Cieszyła się, że partner tak bardzo się stara. Po przejściach z pierwszym mężem nie miała ochoty na związek z kimś, kto nie będzie się starał. A poza tym miała dla niego dobrą wiadomość. Spodziewali się dziecka. Asia wiedziała, że to wszystko toczy się szybko, ale nie chciała tego zatrzymywać. Czuła się szczęśliwa i pewna siebie. Wiedziała, że może liczyć na Sebastiana w każdej sprawie. Kochała go ponad wszystko.

Kiedy skończyli jeść spojrzeli na siebie i mimowolnie się uśmiechnęli. Pierwszy odezwał się Sebastian.
- Mam dla ciebie jeszcze jedną niespodziankę.
- Naprawdę?- Asia uśmiechnęła się.- To niesamowite, bo ja też mam dla ciebie niespodziankę. Ale ty zacznij.
Sebastian zebrał w sobie całą odwagę, uklęknął i zaczął mówić.
- Jesteś dla mnie całym światem. Chciałbym spędzić z tobą resztę życia. Wiem, że to wszystko dzieje się bardzo szybko, ale jestem pewny swoich uczuć. Nic się w tej kwestii nie zmieni. Dlatego chcę cię spytać, czy wyjdziesz za mnie?
Kobieta zaniemówiła. Tego się nie spodziewała. Tyle dobrych wieści na nią spadło jednocześnie. Jednak nie przytłoczyło jej to. Cieszyła się, że wszystko poszło w takim kierunku. Zgodziła się więc na ślub. Sebastian wziął ją w ramiona i namiętnie pocałował. Po chwili jednak odsunął się od niej i zapytał:
- A co z twoją niespodzianką?
Asia uśmiechnęła się i powiedziała:
- Jestem w ciąży.
Teraz to on zaniemówił. Złapał ją za ręce i szeroko się uśmiechnął.
- Będę ojcem... Będę ojcem!
Wziął ją na ręce i zakręcił się z nią dookoła. Oboje byli szczęśliwi. Ich życie zmieni się teraz o sto osiemdziesiąt stopni. Ale oni byli na to gotowi. Mieli siły, energię i swoją miłość. Razem mogli zdziałać wszystko.

2 komentarze: