środa, 13 listopada 2013

79- Od nieszczęścia po prawdziwą miłość

Następnego dnia Asia pojawiła się na komendzie wraz z Sebastianem i córką. Wszyscy siedzieli zmęczeni w biurze.
- Co jest z chłopakami z naszej obstawy?- spytała Asia na dzień dobry.
- Już są przytomni. Będzie trzeba z nimi porozmawiać.
- Słuchajcie, ten chłopiec co wam dał tą kopertę to Bartek Wichrowski. Ale to nie wszystko on został pobity.
- Kiedy?
- Wczoraj wieczorem.
- Dobra. Sebastian pojedziesz tam z Rafałem, a ja i Anka pojedziemy do szpitala- powiedział Maciek.
- No to ja zostanę z Aśką- odezwała się Ania.
Kiedy wszyscy wyszli z biura Asia spytała Anię.
- A z kim ty dziecko zostawiasz? Przecież ciągle siedzisz na komendzie.
- Nie ciągle. W przeciwieństwie do ciebie mi się nie śpieszy do raportów. Ale moja mama przyjechała jak się dowiedziała, że potrzebna nam pomoc. A co tam u ojca?
- Wszystko w porządku. Dobrze się trzyma. Wyobraź sobie, że Magda i jej rodzinka byli akurat u ojca.
- A co u nich?
- Spodziewają się drugiego dziecka. Michał chce mieć siostrę.
- To fantastycznie! A jak ty się trzymasz?
- Dobrze. Doszłam do wniosku, że nie warto kłócić się z Sebą. Może nie będzie nam łatwo, ale chcę żebyśmy byli przyjaciółmi. No i żeby dziecko nie narzekało na brak zainteresowania ze strony rodziców- powiedziała z uśmiechem.
- Jak na razie to na brak zainteresowania nie może narzekać.
- A co tam u Mikołaja?
- A w porządku. Rośnie jak na drożdżach i ciągle nas czymś zaskakuje.
- To dobrze.
- Tomek! Przyszły wyniki z laboratorium? Mają jakieś odciski palców na kamieniu lub kartce.
- Nie nie mają. I na poprzedniej też nic nie było.
- Dzięki. Dziwna sprawa. Dlaczego pobili tego chłopca?
- Nie mam pojęcia. Może reszta się czegoś dowie.
- Może.

2 komentarze:

  1. Twoje scenki czytam już od jakiegoś czasu, ale do tej pory byłam cichym czytelnikiem. Myślę, że brak komentarzy może być spowodowany różnymi czynnikami. Ostatnio piszesz bardzo niewiele i raczej krótko. W sumie ciężko jest coś sensownego powiedzieć o ostatnich częściach. Jenak ogólnie sam pomysł ciekawy. Nie robisz jakiś błędów i czyta się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak! Zgadazm się . Czytam cały czas Twój bloog i czuje nie dosyt. Za mało akcji i treści:D
    loocker.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń